Με τέσσερα εύκολα tips.

Έχεις συνηθίσει να ακούς ότι το να “χτίσεις” ένα καλό και υγιές σώμα θέλει πολύ κόπο και στερήσεις. Σίγουρα δεν είναι εύκολο αλλά μπορεί να γίνει και με τέσσερις ακόμα τρόπους, ασχέτως διατροφής και γυμναστικής.

1.Πίνε νερό
Όποιο beauty ή fitness tip κι αν διαβάσεις, αναφέρει ότι πρέπει να πίνεις πολύ νερό. Κι αυτό, γιατί το νερό μειώνει την όρεξη, ενισχύει την ενέργειά σου και κάνει το δέρμα σου να δείχνει υγιές.
Δοκίμασε για μια εβδομάδα να πίνεις 1,5 – 2 λίτρα ημερησίως. Η διαφορά που θα δεις, θα σε πείσει να το κάνεις συνήθεια.

2.Βγες έξω
Για περπάτημα απόγευμα ή πρωί, πριν φύγεις για δουλειά. Η διαδικασία βοηθάει την καλή κυκλοφορία του αίματος (άρα αποφεύγεις και τα πριξίματα του καλοκαιριού) και η βιταμίνη D (από τον ήλιο) αυξάνει την σεροτονίνη, με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι πιο χαρούμενη, να έχεις περισσότερη ενέργεια, ενώ στο τέλος της ημέρας εξασφαλίζει την καλύτερη ποιότητα ύπνου.

3.Διάβασε
Όλη την ημέρα είσαι καρφωμένη σε μια οθόνη. Του υπολογιστή, του κινητού ή της τηλεόρασής σου. Αυτή σου η συνήθεια δεν έχει επιπτώσεις μόνο στα μάτια σου αλλά και στο αυχενικό σου ή προκαλεί προβλήματα στην πλάτη σου. Πάρε το μυθιστόρημά σου, κάτσε χαλαρή στον καναπέ σου και ξεκίνα το διάβασμα. Βοηθάει και στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου σου.

4.Κάνε διαλογισμό
Αν δεν το έχεις ποτέ δοκιμάσει θα νομίζεις ότι είναι μόνο για χίπιδες ή βουδιστές. Ωστόσο, για 2 έως 10 λεπτά ημερησίως, κλείνε τα μάτια σου και παίρνε βαθιές ανάσες, με χαλαρό ρυθμό. Νους υγιής εν σώματι υγιεί.

loading...

Σας άρεσε το άρθρο;

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας ...