Όλοι γνωρίζουμε τον πόνο και την ταλαιπωρία όταν έχουμε πρησμένα πόδια. Είτε από μια πτήση με το αεροπλάνο, είτε από την εγκυμοσύνη, έναν τραυματισμό ή απλά από πολύωρη ορθοστασία, τα πρησμένα πόδια είναι ένα πολύ συνηθισμένο φαινόμενο. Εκτός από το να πέσετε στο κρεβάτι μετά από μια κουραστική μέρα, υπάρχουν μια σειρά από θεραπείες που μπορούν να σας δώσουν πολύ μεγάλη ανακούφιση.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα πρησμένα πόδια, όταν συνοδεύονται από άλλα συμπτώματα όπως υψηλή αρτηριακή πίεση, αλλαγή στο χρώμα του δέρματος ή πυρετό, μπορεί να είναι σημάδι ενός μεγαλύτερου προβλήματος. Στην περίπτωση αυτή, είναι αναγκαίο να έρθετε σε άμεση επαφή με έναν γιατρό.

Δείτε μερικές λύσεις για άμεση ανακούφιση των ποδιών σας


1. Άλατα Ποδιών: Ρίξτε λίγα φλιτζάνια άλατα σε μια ρηχή λεκάνη ή μπανιέρα γεμάτη νερό και χαλαρώστε, αφήνοντας τα κουρασμένα πόδια σας να μουλιάσουν για 15 με 20 λεπτά. Τα άλατα βοηθούν στη μείωση του πρηξίματος και βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος. Επίσης σας απαλάσσουν από τις οσμές των ποδιών και απαλύνουν το ξηρό δέρμα.


2. Αλοιφή Μπέικιν Πάουντερ: Φτιάξτε μια χαλαρωτική αλοιφή για τα πρησμένα πόδια, χρησιμοποιώντας υλικά που εγγυημένα βρίσκονται στο ντουλάπι σας. Βράστε λίγο ρύζι με 2 κουταλιές της σούπας μπέικιν πάουντερ. Μόλις το μίγμα κρυώσει, απλώστε την αλοιφή στα πόδια σας.


3. Tonic Water: Το tonic φτιάχνεται με κινίνη, ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες συστατικό. Βυθίστε τα πόδια σας σε tonic είτε κρύο είτε σε θερμοκρασία περιβάλλοντος και ετοιμαστείτε για μια μαγική ανακούφιση. Επιπλέον, το αφρώδες ανθρακικό θα σας προκαλέσει ένα ευχάριστο γαργαλητό και θα φέρει ζωή στα κουρασμένα πόδια σας.


4. Νερό: Μερικές φορές κάτι τόσο απλό όσο το πόσιμο νερό, μπορεί να είναι όλα όσα χρειάζεστε για να λύσετε ένα πρόβλημα υγείας. Όταν το σώμα σας δεν παίρνει αρκετό νερό, αρχίζει να κάνει κατακράτηση υγρών. Αν πίνετε 8 με 10 ποτήρια νερό την ημέρα, θα ξεπλύνετε τις τοξίνες από το σώμα σας και θα αποτραπεί το πρήξιμο και η αφυδάτωση.


5. Επικάλυψη Με Λάχανο: Βάλτε στην κατάψυξη μερικά λευκά ή πράσινα φύλλα λάχανου, μέχρι να παγώσουν αλλά να είναι ακόμα εύκαμπτα. Τυλίξτε τα γύρω από τα πρησμένα πόδια σας και καθίστε έχοντάς τα ψηλά για 30 λεπτά. Το λάχανο θα αποβάλλει τα περιττά υγρά και θα ανακουφίσει τον πόνο που νιώθετε.


6. Ποδόλουτρο Με Ευκάλυπτο: Ο ευκάλυπτος έχει ιδιότητες που μειώνουν το πρήξιμο και ανακουφίζουν τον πόνο. Προσθέστε μερικές σταγόνες σε μια λεκάνη με νερό και μουλιάστε τα πόδια σας για 15 με 20 λεπτά. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε αντιφλεγμονώδη αιθέρια έλαια, όπως το χαμομήλι και η λεβάντα. Τα καταπραυντικά αυτά αρώματα θα χαλαρώσουν όλο σας το σώμα.


7. Κρύες Κομπρέσες: Ο πάγος είναι μια πανάρχαια θεραπεία για τη μείωση του πόνου και του πρηξίματος. Τυλίξτε παγάκια ή τριμμένο πάγο σε μια υγρή πετσέτα και βάλτε τη απευθείας πάνω στην πονεμένη περιοχή. Θα νιώσετε ανακούφιση σε χρόνο μηδέν.


8. Συμπληρώματα Μαγνησίου: Το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για την καλή κυκλοφορία του αίματος. Εάν έχετε έλλειψη μαγνησίου, άρα και κακή κυκλοφορία του αίματος, μπορείτε να πάρετε ένα συμπλήρωμα των 200mg δύο φορές ημερησίως. Είναι επίσης σκόπιμο, να τρώτε περισσότερα τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο, όπως σκούρα πράσινα λαχανικά, ξηρούς καρπούς, ψάρια και αβοκάντο.


Δοκιμάστε μία ή περισσότερες από αυτές τις θεραπείες και θα βρείτε σύντομα ανακούφιση για τα κουρασμένα, πρησμένα πόδια σας.

Πηγή

loading...

Σας άρεσε το άρθρο;

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας ...