Πολλοί θέλουν να τονώσουν τον κορμό τους και συχνά αναφέρονται στους κοιλιακούς τους, αν και αυτά τα δύο είναι αρκετά διαφορετικά. Ο κορμός περιλαμβάνει τους κοιλιακούς, τους γλουτούς, τους μυς της πλάτης και τους γοφούς. Οι κοιλιακοί είναι απλά οι κοιλιακοί.

Γυμνάζοντας τον κορμό θα έχετε πιο δυνατούς μυς, θα βελτιώσετε την στάση του σώματος σας, θα ανακουφίσετε τον πόνο τη μέση, θα αποφύγετε διάφορους τραυματισμούς και θα βελτιώσετε τις αθλητικές σας επιδόσεις. Ξεκινήστε, λοιπόν!

Ημέρα 1

 

Η πρώτη μέρα περιλαμβάνει 3 απλές ασκήσεις που χρειάζονται λιγότερο από 5 λεπτά για να γίνουν. Αν θέλετε, μπορείτε να δοκιμάσετε να τις επαναλάβετε και για δεύτερη φορά.

Άσκηση 1: 10 επαναλήψεις ανά πλευρά
Άσκηση 2: 10 επαναλήψεις ανά κάθε πλευρά
Άσκηση 3: 36 βήματα googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘div-gpt-ad-1473692320921-0’); }); Ημέρα Ημέρα 2

Στο πρόγραμμα της δεύτερης μέρας υπάρχουν 4 δύσκολες ασκήσεις που πρέπει να γίνουν μέσα σε 5 λεπτά ή λιγότερο. Μπορείτε κι εδώ να επαναλάβετε τις ασκήσεις και δεύτερη φορά.

Άσκηση 1: 15 επαναλήψεις ανά πλευρά
Άσκηση 2: Μείνετε σε αυτή την στάση για 30 δευτερόλεπτα
Άσκηση 3: 10 επαναλήψεις
Άσκηση 4: 10 επαναλήψεις ανά πλευρά

Ημέρα 3

Την τρίτη ημέρα το πρόγραμμα περιλαμβάνει πολύ δύσκολες ασκήσεις για τον κορμό οι οποίες πρέπει να γίνουν μέσα σε έξι λεπτά και γυμνάζουν κάθε εκατοστό του κορμού σας.

Άσκηση 1: 6 επαναλήψεις ανά πλευρά
Άσκηση 2: 10 επαναλήψεις ανά πλευρά
Άσκηση 3: 10 επαναλήψεις ανά πλευρά
Άσκηση 4: 10 επαναλήψεις ανά πλευρά

Πηγή

loading...

Σας άρεσε το άρθρο;

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας ...