Η απόκτηση επίπεδης και γυμνασμένης κοιλιάς, δεν είναι δύσκολο, αρκεί να τρώτε υγιεινά και να κάνετε μερικές απλές ασκήσεις σε τακτική βάση.

Είμαστε σίγουροι ότι θα πετύχετε το στόχο σας αν το δοκιμάσετε!

Σανίδα

Τέσσερις Απλές Ασκήσεις Γυμναστικής 2

Κρατήστε το σώμα σας οριζόντιο, ενώ στηρίζεστε στους αγκώνες και τα δάχτυλα των ποδιών. Το σώμα σας πρέπει να είναι σε ευθεία από το κεφάλι ως τις φτέρνες.

Πλάγια σανίδα

Τέσσερις Απλές Ασκήσεις Γυμναστικής 3

Ξαπλώστε στη δεξιά πλευρά του σώματός σου με τα πόδια ευθεία. Τοποθετήστε το δεξί αντιβράχιο κάτω από τον ώμο και πιέστε από τους ώμους ώστε να ανασηκωθεί ο κορμός στον αέρα, σχηματίζοντας μια διαγώνια γραμμή από τις φτέρνες μέχρι το κεφάλι. Σφίξτε την κοιλιά και μείνετε αναπνέοντας κανονικά προσέχοντας να μην ξεφύγει η λεκάνη σου από την ευθεία και κρεμάσει προς τα κάτω.

Ανάποδα push-ups

Τέσσερις Απλές Ασκήσεις Γυμναστικής 4

Κάθιστε στο πάτωμα με τα πόδια σε ορθή γωνία και με τις παλάμες να ακουμπούν στο πάτωμα, ακριβώς κάτω από τους ώμους. Αργά λυγίστε τους αγκώνες και κατεβείτε προς το πάτωμα χωρίς να το ακουμπήσετε. Σηκωθείτε ξανά αργά στην αρχική θέση.

Καθιστά ροκανίσματα

Τέσσερις Απλές Ασκήσεις Γυμναστικής 5

Ξαπλώστε στην πλάτη και σηκωθείτε αργά με τον άνω κορμό, τραβώντας τον εαυτό μας μπροστά με τα χέρια σας. Πιέστε όσο περισσότερο μπορείτε τους κοιλιακούς σας.

Πρόγραμμα

Εβδομάδα 1η:

Σανίδα.20 δευτερόλεπτα Δεξιά πλάγια σανίδα20 δευτερόλεπτα Ανάποδα push ups..3 φορές Αριστερή πλάγια σανίδα20 δευτερόλεπτα Καθιστά ροκανίσματα..3 φορές

Εβδομάδα 2η:

Σανίδα..30 δευτερόλεπτα Δεξιά πλάγια σανίδα.30 δευτερόλεπτα Ανάποδα push ups5 φορές Αριστερή πλάγια σανίδα.30 δευτερόλεπτα Καθιστά ροκανίσματα5 φορές

Εβδομάδα 3η:

Σανίδα..45 δευτερόλεπτα Δεξιά πλάγια σανίδα.45 δευτερόλεπτα Ανάποδα push ups7 φορές Αριστερή πλάγια σανίδα.45 δευτερόλεπτα Καθιστά ροκανίσματα7 φορές

Σανίδα..60 δευτερόλεπτα Δεξιά πλάγια σανίδα.60 δευτερόλεπτα Ανάποδα push ups..10 φορές Αριστερή πλάγια σανίδα.60 δευτερόλεπτα Καθιστά ροκανίσματα..10 φορές

via
loading...

Σας άρεσε το άρθρο;

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας ...