Eίναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του γυναικείου σώματος που χρήζει τεράστιας προσοχής. Ένα υγιές γυναικείο στήθος βοηθά στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού και χαρίζει δύναμη και αυτοπεποίηθηση.

Υπάρχουν, όμως, λάθη κατά τη διάρκεια της καθημερινότητας που το επιβαρύνουν, το χαλαρώνουν, το ενοχλούν. Και αυτά, θα πρέπει να αποφεύγονται.

  • Κάπνισμα:

Οι τοξίνες που μια καπνίστρια εισπνέει “σπάνε” την ελαστίνη που υπάρχει στο δέρμα και ευθύνεται για τον απαλό και λείο τόνο γύρω από το στήθος. Γήρανση προκαλείται ότι η ελαστίνη στο στήθος χαλαρώσει. Τότε το στήθος σταδιακά δεν δείχνει σφριγηλό. Έρευνες έχουν δείξει ότι το ποσοστό καρκίνου του μαστού μεταξύ γυναικών που κάπνιζαν ήταν υψηλότερο από εκείνον που δεν είχαν καπνίσει κατά τη διάρκεια της ζωής τους.

  • Μη κατανάλωση λίπους

Μια ισορροπημένη διατροφή παίζει δραστικό ρόλο στην καλή εικόνα και λειτουργία του στήθους. Ένα πρόγραμμα διατροφής χωρίς λίπος μπορεί να μεταβάλλει την μορφή και το μέγεθός του

  • Μη κατανάλωση νερού

Συνιστάται η κατανάλωση 8 ποτηριών νερού ημερησίως. Έτσι οι ιστοί που βρίσκονται στο στήθος δεν θα συρρικνωθούν και κατ’επέκταση δεν θα μειωθεί και το ίδιο.

  • Λάθος νούμερο σουτιέν

Το κατάλληλο μέγεθος σουτιέν είναι αυτό που μπορεί να διασφαλίσει σε μεγάλο βαθμό την ομαλή ανάπτυξη του στήθους. Όταν το σουτιέν δεν εφαρμόζει σωστά στο στήθος, το βάρος του κατά την κίνηση επηρεάζει το κολλαγόνο του δέρματος και συμβάλλει στην χαλάρωση.

  • Αυξομειώσεις βάρους:

Οι συνεχείς αυξομειώσεις βάρους μπορούν να προκαλέσουν χαλάρωση.

via
loading...

Σας άρεσε το άρθρο;

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας ...