Αυτή είναι η στιγμή που ένας νταής μαθητής πήρε τη τιμωρία που του αξίζει, διαλέγοντας τον λάθος έφηβο στο προαύλιο.

Πλάνα από το περιστατικό, τα οποία είναι τραβηγμένο από κινητό τηλέφωνο άλλου μαθητή, και πιθανόν συνέβη στις ΗΠΑ, δείχνει τον ψηλότερο μαθητή να σπρώχνει έναν άλλο μαθητή.

Ο έφηβος επιλέγει να μην αντιδράσει, ωστόσο ο νταής περπατά προς το μέρος του και τον σπρώχνει ακόμα μια φορά – αυτή τη φορά δυνατά στο στήθος.

11846

Ο έφηβος είχε βαρεθεί να τον σπρώχνει συνέχεια, το αγόρι ρίχνει τη σχολική του τσάντα και αποφασίζει να αντιμετωπίσει τον ψηλότερο μαθητή.

Σηκώνει τα χέρια του για να προστατεύσει τον εαυτό του όσο ο άλλος έφηβος παίρνει στάση για μάχη.

Ο μαθητής που τραβάει το βίντεο αναμένει την αναπόφευκτη συμπλοκή όσο το αγόρι ρίχνει μία δεξιά γροθιά και χτυπά τον νταή στο πρόσωπο.

Η γροθιά φαίνεται να ζαλίζει κάπως τον νταή, ο οποίος σηκώνει τα χέρια του λίγο ψηλότερα, συνειδητοποιώντας ότι μπορεί να έχει χτυπηθεί λίγο περισσότερο από ό, τι μπορούσε να αντέξει.

Στο μεταξύ, το αγόρι του ρίχνει μια κλωτσιά, αργότερα τον αρπάζει με λαβή και τον σέρνει στο έδαφος.

Το αγόρι, στη συνέχεια, κατάφερε να ανέβει πάνω στο νταή και του έριξε πολλές γροθιές. Λίγο αργότερα, φαίνεται ότι ο νταής αρχίζει να έχει το πάνω χέρι.

Αλλά το αγόρι ανεβαίνει πάνω στον νταή για μια ακόμη φορά και τον κρατάει με λαβή. Το βίντεο τελειώνει με άλλους μαθητές, οι οποίοι πριν απλά παρακολουθούσαν, να σταματούν τη μάχη και να σηκώνουν τους δύο έφηβους από το έδαφος.

Οι φίλοι του αγοριού τον συγχαίρουν που αντιμετώπισε τον νταή.

21446

3971

4878

 

5796

Από τότε που έκανε την εμφάνισή του στο Facebook, το βίντεο έχει λάβει αρκετά σχόλια. Ένας θεατής είπε: «Θα περνούσα απέναντι αν έβλεπα αυτό το παιδί να περπατά στο δρόμο.»

Ενώ κάποιος άλλος σχολίασε: «Αυτό το παιδί τα έδειξε όλα από πολεμικές τέχνες! Ρίχνει δεξί κροσέ (πυγμαχία), στη συνέχεια, ένα αριστερό λάκτισμα (Muay Thai), πηγαίνει να τον ρίξει κάτω (πάλη) και στη συνέχεια το ολοκληρώνει (Jiu Jitsu). »

Credit: dailymail.co.uk

 

loading...

Σας άρεσε το άρθρο;

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας ...