Μπορούμε να χάσουμε το λίπος τοπικά χωρίς χειρουργείο, αλλά με γυμναστική και σωστή διατροφή; Ο πλαστικός χειρουργός δρ Άντριου Όρντον αποκαλύπτει στο βιβλίο του Better in 7 (εκδ. Bird st. Books) πώς θα τα καταφέρουμε μέσα σε… μία εβδομάδα.

Επίπεδη κοιλιά σε 7 ημέρες

Το πρόγραμμα των 7 ημερών του δρα Όρντον περιλαμβάνει στοχευμένες ασκήσεις και έξυπνη διατροφή:
Μέρα 1η
Πρωινό: Kαταναλώστε ένα γεύμα πλούσιο σε φυτικές ίνες, όπως 1 φλιτζ. γάλα καρύδας με δημητριακά. Κατά τη διάρκεια της ημέρας πιείτε 1 ποτήρι τσάι που είναι αντιοξειδωτικό και διουρητικό.
Μεσημεριανό: Επιλέξτε μη επεξεργασμένους υδατάνθρακες με πρωτεΐνες, όπως καστανό ρύζι με λίγο κοτόπουλο και λαχανικά στον ατμό. Πάρτε 1 κάψουλα με προβιοτικά για να μειώσετε το φούσκωμα.
Βραδινό: Προτιμήστε σαλάτα με λάχανο, αβοκάντο, καρότα, αγγουράκι και σταφύλια. Περιχύστε ντρέσινγκ με ελαιόλαδο. Μη φάτε τίποτε τρεις ώρες προτού κοιμηθείτε.

Άσκηση: Περπατήστε ή κάνετε τζόγκινγκ επί 30-45′. Συνεχίστε με 50′ κοιλιακούς και 3 σετ πλάγιων κοιλιακών (15 επαναλήψεις).

Μέρα 2η-7η
Ακολουθήστε το ίδιο διατροφικό πλάνο. Για άσκηση κάντε πιλάτες και εναλλακτικά τζόγκινγκ την επομένη, κοιλιακούς και λεμφικό μασάζ για αποτοξίνωση.

Γενικές οδηγίες:
-Καταναλώνετε ποτάσιο, που είναι φυσικό διουρητικό και επιταχύνει τη διαδικασία της πέψης. Θα το βρείτε στα πορτοκάλια, το γκρέιπφρουτ και το κοτόπουλο.
-Αποφύγετε τα αεριούχα αναψυκτικά γιατί προκαλούν φούσκωμα.
-Μασάτε τις τροφές τουλάχιστον 15 φορές.
-Στις ασκήσεις προσθέστε το ποδήλατο, το οποίο θα κάνετε είτε στο γυμναστήριο είτε ως άσκηση ξαπλωμένοι στο στρώμα.

loading...

Σας άρεσε το άρθρο;

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας ...