Το «Like» είναι το σήμα κατατεθέν του Facebook κι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα της σύγχρονης ποπ κουλτούρας. Από την πρώτη σχεδόν μέρα της εμφάνισής του, όμως, δημιουργήθηκε η προσδοκία και για τον «αντίποδά» του. Για ένα «Dislike» button. Το οποίο δεν ήρθε ποτέ και μάλλον δεν θα έρθει ποτέ.

Να γιατί:

Σύμφωνα με τον δημιουργό του «Like», Bret Taylor, το «Like» δημιουργήθηκε στο Facebook ώστε να συμμετέχουν σε συζητήσεις όσοι δεν είναι καλοί στον γραπτό λόγο και δεν έχουν τη δυνατότητα να γράφουν κάποιο σχόλιο.

Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, ένα «Dislike» button στα posts και τις φωτογραφίες θα μπορούσε να προκαλέσει αρνητικά αποτελέσματαμιας και θα μπορούσε να θεωρηθεί ως cyber bullying, ενώ θα είχε ένα πολύ αρνητικό κοινωνικό αντίκτυπο. «Επίσης, αν κάποιος θέλει να δείξει τη δυσαρέσκειά του, καλό θα ήταν να το εκφράσει με λέξεις κι όχι με ένα απλό Dislike» δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής του Facebook.

Τέλος, το «Dislike» δεν θα εξυπηρετούσε το επιχειρηματικό μοντέλο των στοχευμένων διαφημίσεων του Facebook, το ίδιο καλά με το «Like».

 

Πηγή: PC Magazine

loading...

Σας άρεσε το άρθρο;

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας ...